Tuotetakuu
Takuupalvelu toimii seuraavasti:
- Tarkista hoitaako valmistaja takuupalvelun itse. Palvelun saaminen on aina helpompaa ja nopeampaa jos asiakas voi olla suorassa yhteydessä valmistajaan. Tarkista tästä onko sinun mahdollista olla yhteydessä valmistajaan, tai soita asiakaspalveluumme.
- Mikäli et voi olla suorassa yhteydessä valmistajaan, valitse joku alla olevista vaihtoehdoista.
- Täytä lomake. Mikäli olet kirjautunut asiakastilillesi, löydät sieltä kaikki tarvittavat yhteys- ja tilaustiedot.
- Lähetä sähköpostia osoitteeseen service@multitronic.fi – anna nimesi, osoitteesi, tuote, tuotteen sarjanumero sekä vian kuvaus.
- Ota yhteys liikkeeseemme. Multitronic- ja iTronic-liikkeet ottavat vastaan kaikki Multitronic- tai iTronic-liikkeistä ostetut tuotteet.
- Ota yhteys Multitronicin asiakaspalveluun Vaasassa:
- +358 (0)6 319 77 41 (Suomeksi)
- +358 (0)6 319 77 42 (Ruotsiksi)
- +358 (0)6 319 77 43 (Englanniksi)
Huom! Takuu ei koske vahinkoja jotka ovat aiheutuneet:
- Huolimattomuudesta
- Staattisesta sähköstä
- Ukkosesta
- Viruksista
- Fyysisestä vahingoittumisesta
- Virheellisestä käytöstä tai asennuksesta
- Kosteusvaurioista
- Ylikellotuksesta
- Sähkövirran katkeamisesta
- Ohjelmiston, bios-päivityksen tai laiteohjelmistopäivityksen asentamisesta
- Onnettomuuksista
- Tuotteen modifioinnista